
AFHOLDT: Forbrugertrends i forsikringsbranchen og den finansielle sektor
Hvis vi siger trends i forsikringsbranchen, hvad siger du så?
Vi starter foreningsåret 2023 hos MediaCom Group hvor nogle af landets førende analytikere giver os en præsentation af de seneste forbrugertrends. MediaCom Group zoomer ind på de 4 nedenstående forbrugertrends i en kontekst af forsikringsbranchen og/eller den finansielle sektor generelt:
- Trend # 1: Decentralize Digital
- Trend # 2: Be Real
- Trend # 3: Green Mentor
- Trend # 4: Mind the Mood
Ved præsentationen vil MediaCom Group gennemgå de respektive trends og give eksempler på nationale såvel som internationale virksomheder indenfor forsikringsbranchen og/eller den finansielle sektor, der i MediaComs optik har gjort det godt i deres markedsføring ift. de 4 forbrugertrends.
MediaCom Group siger om sig selv:
“Hos MediaCom hjælper vi vores kunder med at vækste ved at se det store billede. Vi er globale – og ikke som de andre. Vi bygger bro mellem kanaler og medier og skaber inspirerende, data-drevet og relevant indhold til rigtige mennesker. Vi ser det store billede takket være vores netværk af 8.000 mennesker, der alle hjælper vores kunder med at vokse ved at se ud over grænserne for traditionelle medier og få øje på nye ideer. Er du nysgerrig på hvad forbrugertrends i denne sammenhæng betyder, så se mere her”: https://www.mediacom.com/dk/artikel/nyheder/trends-2022
Programmet er:
Klokken 16.30: Ankomst, registrering og udlevering af navneskilt. Mulighed for dialog mellem medlemmerne og medlemmerne og med repræsentanter fra MediaCom Group
Klokken 16.55: Velkomst v/Bestyrelsen
Klokken 17.00: Præsentation og gennemgang af de kortlagte forbrugertrends i 2022 målrettet forsikringsbranchen og den finansielle sektor generelt
Klokken 18.00: Der serveres en let anretning og gives plads til dialog mellem medlemmerne og med repræsentanter fra MediaCom Group
Klokken 19.00: Det officielle arrangement afsluttes
Adresse: MediaCom Group på Holmbladsgade 133, 2300 København S
Skriv et svar